Tuesday, September 29, 2009

问世间情为何物?

什么是爱?
爱一个人是怎样的?
日日夜夜想着他?
无条件地付出?
被爱与爱人哪一个比较幸福?
两个人在一起不是互相爱着对方就可以了?
你在乎天长地久还是曾经拥有?
爱情让人快乐也让人伤心,
爱情让人觉得幸福也让人觉得烦恼,
为何还有那么多人相信爱情?
包括我在内。
爱情是盲目的吗?
我知道我会为我最爱的人无条件付出,
我会不顾旁人眼光和我最爱的人一起,
即使知道自己可能会受伤但还是会默默地付出。。
这就是爱情吗?

2 comments:

KS said...

still recovering? i think i need more time, wtf~

nicksky87 said...

wah...suddenly got alot of ques...
although i nvr get hurt b4...
but i kno hurt ppl is very bad thing coz i tried hurt some very badly b4...
n of coz...被爱 is always the most 幸福 1...
cheer up lady...n also ks...thre r many happiee things coming soon in future...but most importantly forget bout pass n future...present is always the most valuable...tats y present is also call "gift"...happiee always ^^