Thursday, August 20, 2009

喘不过气了!

功课、考试、project。。。
学生最常面对的东西。
这个学期开始做final year project了,
不再像以前那样,有空节时可以回宿舍睡觉。
现在有空节时就要去实验室了。
回到宿舍还要做报告和练习。
觉得东西总是做不完,
觉得自己就来要断气了!
很辛苦,很想逃跑。。。。

看着镜中的自己,
发觉自己的样子好憔悴,很没有精神。
现在我发觉我自己无论睡了多久,
整个人都是很没精神的,觉得很睏。
我很爱玩,宁愿去玩都不要做功课。
真的有时候觉得这些都是自作自受,
没做完东西才去玩,
到后来就要牺牲睡眠时间去完成该做的东西。
最后一年的大学生活真的很辛苦。。。

我要坚持下去,不能就这样‘断气’。。。
我会好好加油的!!!

3 comments:

Tenshi said...

Almost forgot you at final year now. Should i congrat you or tease you? =p Sumimasen. Never knew you had blog b4, till i saw Miss Chermaine blogspot link. How are you lately? My st john antenna almost split into half. Trying to fix it now... FYP . Well, lets follow the usual Msian Guidelines "Copy & Paste" Should work =p

y3n k33 said...

haha....cant be like tat....
no example for me to copy ler....
although study in the same uni but seldom c u pun....

Tenshi said...

aiyo, you the active type. Of cuz can c me la. i'm more of the "zai nan" dy lo. Always stay in room~~